Tingimused

Tingimused

Tingimused

Tingimused

Tingimused
Tingimused
Tagasiside
«Väga kiire ja meeldiv teenindus, kaup odav, kuid kvaliteetne.»


Anne, Tatu

«Väärt kaup ja kiire tarne :) !»


Ülari, Pärnu

«Väga armas, kiire ja mugav teenindus ja kauba valik on ka väga hea :) Tasub kindlasti soetada en ...»


Anneli, Tartu

«Väga ilus pesu! Super rahul!!!!»


Agnes, Antsla

«Väga rahul ostuga! Soovitan.»


Nele, Tallinn

«Väga vastutulelikud ja kiired tarned!»


Margis, Sauga

Tingimused

1. Ostutingimuste kehtivus

Ostu sooritamisel kinnitate, et olete tutvunud ja nõustute Ostutingimustega ja Privaatsuspoliitikaga. Tingimused kehtivad kasutajate (edaspidi Ostja) ja veebipoe www.outlet4you.ee omaniku  Sanymes OÜ (registrikood: 12895396), asukohaga Papli 14-9, Tõrvandi, Kambja vald, Tartumaa (edaspidi Veebipood) vahel.

Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), Tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid. Veebipood jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebipoes tingimuste all.

2. Kauba seisukord 

Veebipood  müüb Outlet tooteid, see tähendab et tegemist on toodetega mis on pärit eelimistest hooaegadest, pankrotistunud poodide müügijäägid, laojäägid.

Müüdavatel toodetel võivad puudud originaal pakendid, originaal müügisildi.
Kui toode on defektiga, on vastav info toote kirjelduses märgitud.

3. Hinnainfo

Kõik Veebipoes märgitud hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.

Veebipoes märgitud kauba hinnale võib lisanduda  transpordikulu. Lisanduva tasude suurus sõltub Kliendi ostukorvi väärtusest ja Kliendi poolt valitud tarneviisist. Ostetud toodete hinnale lisandavad kulud arvutatakse ja märgitakse Teie ostukorvis tellimuse vormistamisel.

Veebipood jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel.

Sooduskupongid on e-poes määratud kindlaks ajaperioodiks, kindlatele toodetele. Infot sooduskupongide saadavause kohta saavad registreerinud kliendid oma e-mailile. Samuti anname ka sooduskupongi olemasolust teada meie sotsiaalmeedias (Facebook - Outlet4you) olevatele klientidele. 
Sooduskupongi saab kasutada, tema kehtivuse ajal, piiramatu arv kordi.

4. Tellimuse vormistamine

Valige sobivad tooted. Lisage soovitud tooted ostukorvi.

Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis lingile "Kassa".

Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis ning sobilik makseviis: Pangalingiga või arvega  ja vajutage lingile "Vormista". 
Kui valisite makseviisiks pangalingi, siis teile kuvatakse erinevad pangalingid makse tegemiseks. Vajutage oma panga lingile ning sooritage makse.
NB!! -  Kui makse läbi pangalingi ei õnnestu, saadame teile esimesel võimalusel e-mailile makseinfo mille alusel saate tellitud kauba eest maksta. Sellisel juhul on maksetähtaeg 3 päeva!

Kui valisite makseviisiks Arvega, siis peale tellimuse lõpliku vormistamist saadetakse teile esimesel võimalusel arve, millel on kogu vajalik info makse teostamiseks. Arvega tasumisel on tähtaeg 7 päeva, kui selle aja jooksul pole laekumist toimunud, teie tellimus tühistatakse.

Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.

5. Müügilepingu jõustumine

Müügileping jõustub peale tellimuse kinnitamist.

Kauba müügilepinguga kohustub veebipood andma Ostjale üle ostetud Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Ostjale, Ostja kohustub veebipoele tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.

Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 7 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.

6. Kohaletoimetamine

Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib veebipood tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle logistikapartneritele. Kaubatarne laos olevale kaubale toimub tavapäraselt 1-3 tööpäeva jooksul, kuid mitte kauem kui 5 tööpäeva jooksul. Kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest.

Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb Ostjal esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed. Ebatäpsete tarneandmete esitamisel või kaubale pakiautomaati mitte järgi minemisel tasub täiendava tarnekulu Ostja.

Veebipood ei vastuta kauba kohaletoimetamise hilinemise eest logistikapartneri viivituse tõttu või vääramatutest asjaoludest (looduskatastroof, sõjaolukord) tingitud viivituste tõttu.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba ootamatu lõppemisega, siis teavitab Veebipood sellest Ostjat ning tagastab Ostjale tasutud raha (sh kauba üleandmise kulud) viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel.

NB! Palun veenduge, et olete tellimust vormistades märkinud õige pakiautomaadi asukoha! Kui pakk on teie märgitud automaati jõudnud ning selgub, et asukoht on vale, tuleb teil  ümbersuunatud paki saatmise eest automaadis uuesti tasuda!

7. Kauba tagastamine

Pärast tellimuse kättesaamist on Ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisavalduse tüüpvormi leiate siit - Kauba tagastus.  Tagastada EI SAA leiunurgast ostetuid tooteid!

Mittedefektne tagastatav kaup peab olema rikkumata ja tehniliselt korras. Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Ostja asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui Ostja on kauba kaubanduslikku seisukorda märgatavalt kahjustanud ja kauba müügiväärtus on seetõttu vähenenud.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba ostust taganemise avaldus, mille vormi leiab siit - Kauba tagastus 

Veebipood tagastab toodete ostusumma taganemisavalduse ja tagastatava kauba kättesaamisel Ostjale viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel. Tarnekulu tagastatakse Ostjale juhul, kui tagastatav kaup on defektne ja/või on saadetud vale toode, sel juhul kannab saatmise kui ka taganemisega kaasnevad kulud Müüja.
Tagastuse saatmiskulu on 2.-, mille arvestame tagasimakset tehes maha.

Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui tellitud toode on valmistatud arvestades tellija isiklikke vajadusi või tellija poolt esitatud tingimuste kohaselt ja eritellimusena. Tagastada ei ole võimalik kui see käib vastu tervisekaitse või hügieenilistele nõudmistele, näiteks aluspüksid

8. Vääramatu jõud

Veebipood ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood ei saanud mõjutada või ette näha (looduskatastroof, sõjaolukord jm).

9. Isikuandmete töötlemine

Ostja annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Ostja isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada need logistikapartnerile kauba kohaletoimetamiseks.

Ostjal on õigus valida, kas soovib oma Veebipoodi jäetud kontaktandmetele saada e-poe uudiskirja ja muud infot.

Ostjal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.

Ostjal on õigus nõuda oma isikuandmete ja konto kustutamist e-poe keskkonnast.

10. Garantii ja pretensioonide esitamise kord

Tootele kehtib tootjapoolne garantii juhul kui see on märgitud toote kirjeldusse või tootega kaasas olevatesse dokumentidesse. Garantii kehtib vastavalt tootjapoolsetele garantiitingimustele, mis võivad erinevate tootjate puhul olla erinevad. Garantii puudumine ei välista Ostja pretensioonide esitamise õigust.

Ostjal säilib pretensiooni esitamise õigus 2 aastat peale kauba ostmist.

Veebipood vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Ostjale.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Veebipoe poole, esitades kauba müügiarve, lepingu või mõne muu ostu tõendava dokumendi.

Kaubal puuduse ilmnemisel palume koheselt ühendust võtta Veebipoega ja lõpetada kauba kasutamine.

Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad Veebipood ja Ostja omavahel kokku.

Veebipood ei vastuta Ostja süül tootele tekitatud puuduste eest, mis on tekkinud toote mitte eesmärgipärase kasutamise või selle teadliku rikkumise tulemusena. 

Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume vastav info edastada e-poe e-postiaadressile, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.

Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste kohta peab olema esitatud hiljemalt kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.

Kõik esitatud pretensioonid vaadatakse läbi esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

Telli parimad pakkumised meilile:
Outlet4You @ 2020 | Veebiturvalisuse tagab: veebikaitse.ee | Ostuturvalisuse tagab: ostugarantii.eeWebShopper