Kasutajatingimused
Outlet4You OÜ (edaspidi Poe haldaja) ja klient, kes vormistab www.pesumari.ee e-poes tellimuse ja identifitseerib end sisestades tellimusele oma isikuandmed (edaspidi Klient), on kokku leppinud järgnevates tingimustes.
- Üldsätted
1.1. Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Eesti Vabariigi seadustest ja muudest õigusaktidest ning Kasutuslepingus kokkulepitust.
1.2. Poe haldajal on õigus mistahes ajal teha Veebipoe pakutavasse teenusesse muudatusi.
1.3. Poe haldajal on õigus ühepoolselt muuta kasutajalepingu tingimusi ilma, et tal oleks kohustus Kliendile teatada sellest kirjalikult elektronposti teel. - Tooted ja ostu sooritamine
2.1. Kõik kuvatavad Tooted ei pruugi alati laos olemas olla.
2.2. Kui mõni toode puudub laost ja tellimust ei ole võimalik täita, siis võtab Veebipoe töötaja Kliendiga ühendust hiljemalt 3 (kolme) tööpäeva jooksul. Sellisel juhul pakutakse välja võimalik uus tarneaeg või toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga. Kui Klient ei ole uute tingimustega nõus, siis ta võib keelduda tellimusest ja juba makstud raha tagastatakse.
2.3. Kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest. Kõik toodete kirjeldused on koostatud parima võimaliku täpsusega, kuid võivad sisaldada ebatäpsusi või puudulikkust. E-poel on õigus täiendada ja parandada toodete kirjeldusi.
2.4. Veebipoes olevad tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu.
2.5. Klient, kes valib välja soovitud tooted, kohustub sisestama tellimuse täitmiseks nõutud andmed (perekonnanimi, eesnimi, kontakt telefon, elektronposti aadress, kättetoimetamise aadress, postiindeks, makseviis).
2.6. Klient kohustub esitama tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Poe haldaja ei vastuta Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mitte täitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
2.7 Klient kinnitab tellimuse esitamisega, et ta on vähemalt 18-aastane.
2.8 Kõik tasumisele kuuluvad summad tuleb maksta pesumari.ee veebipoes pakutud makselahenduste kaudu. Kõiki makseid vahendab Montonio Finance OÜ, tagades maksete turvalisuse ja kliendi andmete konfidentsiaalsuse..
2.9. Poe haldaja (Outlet4You OÜ) on kliendi ostu sooritamiseks vajalike isikuandmete vastutav töötleja. Maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed (nt nimi, kontaktandmed ja makse info) edastatakse volitatud töötlejale Montonio Finance OÜ-le ainult ulatuses, mis on vajalik maksete turvaliseks ja korrapäraseks teostamiseks. Poe haldaja järgib isikuandmete töötlemisel kehtivaid õigusakte ning isikuandmeid kasutatakse üksnes teenuse osutamiseks.. - Hinnad
3.1. Kõikide E-poes olevad toodete baashinnad on arvestatud eurodes.
3.2. Poe haldajal on õigus igal ajal muuta kuvatavaid hindu.
3.3. Kui Poe haldaja on veebipoes muutnud hindu peale kasutaja poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis tarnitakse Kliendile vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist. - Tarneaeg ja kohaletoimetamise tingimused
4.1. Veebipoes esitatud tellimused vaadatakse läbi samal päeval ning ostjaga võetakse hiljemalt järgmisel tööpäeval ühendust.
4.2. Toodete garanteeritud tarneaeg on 15 tööpäeva, kui toote juurde ei ole kirjutatud teisiti. Juhul, kui me ei suuda mõnda toodet 15 tööpäevaga tarnida, informeerime Teid sellest koheselt. Vajadusel on Teil siis võimalus tellimus tühistada. Kõik tähtaegade ületused lahendatakse kliendi huvidest lähtudes ning raha tagastamine toimub kiiremas korras.
4.3. Kaup tuuakse tellimuses sisestatud tarneaadressile kokkulepitud ajal vastavalt kauba saadavusele. Kaup antakse üle vaid ostjale. Kolmandale isikule antakse kaup üle vaid kokkuleppel ostjaga.
4.4. Kliendil on õigus valida järgnevate kauba kättesaamisviisi vahel: Itella SmartPost pakiautomaat, Omniva pakiautomaat, DPD Pakiautomaat. - Lepingust taganemine enne Poe haldaja poolset lepingu täitmist
5.1. Kui Klient soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne lepingu osutaja poolset täitmist lepingust taganeda, siis kohustub ta sellest võimalikult kiiresti Poe haldajale kirjalikult teatama. Kirjalik teade tuleb saata elektronposti aadressil info@pesumari.ee. E-kirja tuleb märkida tellimuse number, millest soovitakse taganeda ning lisada Kliendi kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, tellimuse esitamise kuupäev, kontakttelefon).
5.2. Kui taganemisavaldus jõuab osutajani peale Poe haldaja poolset lepingu täitmist, siis toimub lepingust taganemine vastavalt Kasutuslepingu peatükile „Tagastusõigus”.
5.3. Poe haldaja kannab Kliendile tasutud summa tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul alates lepingust taganemise soovi kätte saamisest ning toote tagasi saamise hetkest.
5.4. Raha kantakse üle samale arvelduskontole, millelt toimus selle laekumine Poe haldajale. - Tagastusõigus ja hügieenitooted
6.1. Kõik Pesu Mari e-poes müüdavad tooted on intiimpesud ja hügieenitooted, mis on eraldi suletud pakendis.
Vastavalt Euroopa Parlamendi ja Nõukogu direktiivile 2011/83/EL artikli 16 punktile e ei kohaldu taganemisõigus suletud pakendis hügieenitoodetele, kui pakend on pärast kohaletoimetamist avatud.
6.2. Seetõttu EI OLE võimalik Pesu Mari e-poest ostetud pesu tagastada ega vahetada, kui toote pakend on avatud või toode on proovitud.
See tingimus on vajalik, et tagada toodete hügieen ja klientide turvalisus.
6.3. Kui toote pakend on avamata ja toode kasutamata, on kliendil õigus toode tagastada või vahetada, teavitades sellest Pesu Mari klienditeenindust 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastamisega seotud transpordikulud katab klient.
6.4. Tagastamise protseduur:
- Teavita soovist tagastada või vahetada aadressil [sinu e-post].
- Tagasta toode 14 päeva jooksul alates teavitamisest.
- Tagastame raha 14 päeva jooksul pärast tagastatud toote kättesaamist ja ülevaatamist.
6.5. Kui tagastatav toode ei vasta eeltoodud tingimustele (pakend avatud, toode proovitud vms), ei kuulu toode tagastamisele ega vahetamisele ning raha ei tagastata.
6.6. Palume tutvuda iga toote juures oleva infoga ning vajadusel esitada küsimused enne ostu sooritamist. Tagastamisest keeldumine on vajalik hügieeni ja klientide turvalisuse tagamiseks.
- Vahetamine
7.1.Veebipoest ostetud kaupadele kehtib 14 päevane vahetussõigus. Kui kauba kättesaamisest on möödunud 14 päeva ja kliendil on soov vahetada, lepitakse vahetus Poe haldajaga eraldi kokku.
7.2. Vahetamisele kuuluvad kõik tooted, välja arvatud aksessuaarid, sukad, sukkpüksid, sokid, põlvikud.
7.3 Vahetamisega kaasnevad transpordikulud kannab Klient. - Isikuandmed ja nende kasutamine
8.1. Klient annab tellimuse esitamisega selge ja teadliku nõusoleku oma isikuandmete töötlemiseks vastavalt Outlet4You OÜ privaatsuspoliitikale.
8.2. Käesolevas lepingus kirjeldatud isikuandmeid kasutatakse kliendisuhte loomiseks, tellimuse täitmiseks, ostuajaloo haldamiseks ning vajadusel Kliendiga suhtlemiseks.
8.3. Isikuandmete allikaks on Kliendi poolt veebipoes esitatud tellimus ning selle täitmise käigus lisanduvad andmed.
8.4. Töödeldavateks isikuandmeteks on näiteks: perekonnanimi, eesnimi, kontaktandmed (telefon, aadress, e-post), sünniaasta, sugu, makseviis, IP aadress ning muud andmed, mis on vajalikud müügiteenuse osutamiseks.
8.5. Isikuandmeid, mis on vajalikud kauba kohaletoimetamiseks, võidakse edastada ainult asjaomastele koostööpartneritele (nt kulleriteenused).
8.6. Outlet4You OÜ ei edasta Kliendi isikuandmeid kõrvalistele isikutele ega kasuta neid otseturunduseks ilma Kliendi eraldi nõusolekuta, välja arvatud seaduses sätestatud juhtudel.
8.7. Outlet4You OÜ võib edastada Kliendi andmeid kolmandatele isikutele ainult juhul, kui see tuleneb seadusest või on vajalik isiku elu, tervise või vabaduse kaitseks.
8.8. Kliendil on igal ajal õigus tutvuda enda kohta käivate isikuandmetega, taotleda nende parandamist või kustutamist ning soovi korral piirata andmete töötlemist. Kõikide andmete töötlemisega seotud küsimuste korral saab pöörduda Outlet4You OÜ poole aadressil info@pesumari.ee.
8.9. Outlet4You OÜ saadab Kliendile tellimuskinnituse ja oluliseks peetava infoga seotud teavitused tellimuse esitamisel sisestatud e-posti aadressile.
8.10. Müügipakkumiste või turunduslike teadete saamiseks edastatakse vastavad pakkumised ainult juhul, kui Klient on selleks tellimuse esitamise lehel nõusoleku andnud.
8.11. Outlet4You OÜ töötleb Kliendi isikuandmeid vastavalt kehtivatele õigusaktidele ning Outlet4You OÜ privaatsuspoliitikale (märkida link, kui privaatsuspoliitika on veebis olemas). - Kasutamistingimused
9.1. Kasutuslepingus toodud tingimustega tutvumine on Kliendile kohustuslik.
9.2. Tellimuse esitamisel märkides linnukesega vastavas aknas „Nõustun kasutajatingimustega”, nõustub Klient, et on tutvunud Kasutuslepingus toodud tingimustega, neist aru saanud ja nõustub Kasutuslepingus toodud tingimustega. - Pretensioonide käsitlemise kord
10.1. Poe haldaja vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese aasta jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus. Kaebus tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest. Kliendil on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Poe haldaja poole, saates e-kirja aadressile info@pesumari.ee või helistada telefonil: 55614231. Et hilisemaid probleeme oleks lihtsam lahendada, peaks tarbija säilitama kindlasti ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et kaup on ostetud Outlet4You OÜ veebipoest. Ilma müüki tõendava dokumendita võib müüja probleemi lahendamata jätta.
10.2. Pretensiooni võib esitada tootmis- ja materjalivigadele.
10.3. Pretensiooni esitamise periood hakkab kehtima kauba ostukuupäevast.
10.4. Ekspertiisi teostab toote valmistanud firma esineva puuduse olemasolu ja tekkepõhjuse väljaselgitamiseks.
10.5. Sõltumatu ekspertiis – kliendi nõudmisel teostatav täiendav tasuline ekspertiis sõltumatu eksperdi juhul, kui klient ei ole tootja poolt teostatud ekspertiisi tulemustega rahul.
10.6. Pretensioon ei kuulu lahendamisele kui tootja tõestab, et kaubal esinevad puudused on tekkinud tarbija süül.
10.7. Kui pretensiooni aluseks oleva toote tootmine on lõpetatud võtab Outlet4You OÜ endale õiguse kliendi nõusolekul asendada toode samaväärsega.
10.8 Kui veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Poe haldaja vastutab, parandab või asendab Poe haldaja puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Poe haldaja ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Poe haldaja vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul. - Vaidluste lahendamine
11.1 Kui Kliendil on Poe haldaja osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@pesumari.ee või helistada telefonil: 55614231.
11.2 Kui Klient ja Poe haldaja ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada SIIN. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Kliendi ja Poe haldaja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormipoole.